Meta otvara prodavnicu dizajnerske odjeće za avatare

Ljubitelji markirane odjeće uskoro će moći svoje avatare na Instagram-u, Facebook-u i Messenger-u obući u skupe krpice.

Iako zvuči pomalo nevjerovatno, kompanija Meta potpisala je ugovore sa više poznatih kompanija, a zaposleni u njoj navode da je digitalna garderoba način na koji korisnici mogu da se izraze. U online prodavnici, koja još nije zvanično otvorena, trenutno su u ponudi proizvodi modnih brendova Prada, Balenciaga i Thom Browne.

U postu koji je objavljen na Instagram-u sam osnivač i direktor kompanije Meta, Mark Zuckerberg, naveo je da je ponosan što pokreću prodavnicu u kojoj se može kupiti digitalna odjeća za stilizovanje avatara.

Eva Chen, direktorica u Instagram-u, nedavno je u uključenju uživo na toj društvenoj mreži, zajedno sa direktorom Meta-e, predstavila avatara sa njegovim likom u različitim odjevnim kombinacijama, što ga je nasmijalo.

Inače, u jednoj od objava na društvenim mrežama Zuckerberg je naglasio da će digitalna dobra postati važan način ličnog izražavanja u metaverzumu, kao i veliki pokretač kreativne ekonomije. Dakle, ovo je samo početak velikih projekata u tom pravcu.

Iako ova ideja zvuči zanimljivo, pogotovo onima koji imaju dosta novca, u nekim od komentara na društvenim mrežama korisnici navode da se nadaju da će cijena brendirane odjeće za avatare biti povoljnija od one za ljude. Da li će tako biti, saznaćemo uskoro. S obzirom na to da iz Meta-e poručuju da će uskoro dodati i proizvode drugih brendova, šoping u virtuelnoj realnosti mogao bi biti zaista uzbudljiv.