Nothing Phone (1): Ima li na tržištu mjesta za još jedan brend?

Nothing Phone (1) jedan je od najiščekivanijih uređaja u posljednje vrijeme, koji je nedavno i zvanično predstavljen. Ipak, trenutna situacija na tržištu pametnih telefona, ali i u svijetu, nije baš najpovoljnija za njega.

Analitičari upozoravaju da je, s obzirom na sveukupne makro faktore, uključujući rastuću inflaciju i strah od recesije, ovo posebno izazovno vrijeme za ulazak bilo kojeg brenda na tržište. Za The Indian Express kazali su da se tržište danas jako razlikuje od onoga iz 2014-2015, kada je brend OnePlus bio na početku.

Analitičar Navkendar Singh, iz kompanije za istraživanje tržišta International Data Corporation (IDC), primijetio je da bi jedinstveni dizajn mogao da ide u korist uređaja Nothing Phone (1).

„Kada držite Apple telefon lako je prepoznatljiv. Moramo biti svjesni činjenice da većina ljudi u Indiji kupuje Apple zbog logotipa. Ovdje postoji prostor za jedinstveni Android telefon“, rekao je Singh.

Tarun Pathak, direktor istraživanja u Counterpoint Research-u, smatra da su za brend kao što je Nothing ključne povratne informacije prvih kupaca telefona Phone (1). Ističe da u korist kompaniji Nothing ide to što su ranije pustili u prodaju TWS slušalice, tako da kupci ovih proizvoda već imaju svijet o kakvom se brendu radi.

„Korisnici koji su kupili Nothing TWS, takođe, mogu biti njihova ciljna publika. Inače je obrnuto, kupiš telefon i onda dobiješ opremu“, rekao je on.

Singh vjeruje da će problem za Nothing Phone (1), pogotovo na području Indije, predstavljati to što ima dvije zadnje kamere.

„Biće veoma teško prodati dvije kamere koje su bolje od tri. Samo Apple to može učiniti. I Pixel je to uspio, ali Pixel nije dobro prošao u Indiji. To će biti tema za diskusiju“, istakao je on. Sporan bi, kako je dodao, mogao biti i procesor Snapdragon 778G+. Pathak u razgovoru za The Indian Express podvlači da će prvi korisnici Nothing Phone (1) uređaja odigrati ključnu ulogu.

„Ono što se dešava u Indiji imaće implikacije na Evropu i druga tržišta na koja pokušavaju da se prošire“, naveo je on.