Nvidia ima alat za pretvaranje fotografije u 3D objekat

Kompanija Nvidia razvila je softverski alat koji bi trebao da olakša komplikovan i zahtjevan proces izrade 3D modela, jer bi sa njim detaljan 3D model spreman za obradu mogao biti napravljen iz fotografije.

Nvidia je i prije radila na rješavanju ovakvog problema uz pomoć vještačke inteligencije, pa je tako promovisala Instant NeRF koji pretvara fotografije u detaljne 3D scene i DIB-R koji pretvara 2D u 3D modele. Sada na scenu stupa 3D MoMa. U čemu se ovaj novi program razlikuje od prethodnih?

Glavna razlika je u tome što je njegova namjena prevashodno za gejming industriju, kako bi se olakšala upotreba 3D modela u samim scenama. 3D MoMa može fotografiju određenog predmeta pretvoriti u detaljan trodimenzionalni model, automatski izmjeriti dimenzije tog istog objekta uz druge karakteristike važne za korišćenje objekata u 3D video igrama. To su, na primjer, osvjetljenje na objektu i njegova tačna geometrija.

Za sve ovo program koristi proces koji je nazvan “inverse rendering”, kojim vještačka inteligencija određuje fizičke atribute određene scene.

Da bi predstavili mogućnosti novog programa, tim programera iz kompanije Nvidia je stotine fotografija muzičkih instrumenata upotrebom 3D MoMa pretvorio u 3D objekte, nakon čega su ih brzo obradili i promijenili materijale od kojih su napravljeni te postavili u nekoliko animiranih virtuelnih scena.

Prezentacija je impresivna, ali se program još uvijek razvija i nije poznato kad će biti dostupna njegova konačna verzija.