Written by

Pitanja iz inboksa – 30. 09. 2022.

m:vijesti| Views: 238

VAŠE PITANJE: Poštovani, želio bih da mi račun stiže mejlom, a vidim da ste uveli tu opciju, pa me interesuje kako mogu da je aktiviram?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, pozdravljamo Vašu odluku da račune za telekomunikacione usluge dobijate elektronskom poštom.

I ne samo to, već Vas i nagrađujemo sa 3 GB mobilnog interneta, koji možete koristiti ili pokloniti nekome u m:tel mobilnoj mreži 30 dana od dana aktivacije!

Ova usluga je besplatna, a aktivacija je veoma jednostavna, jer to možete učiniti sami putem portala ili aplikacije Moj m:tel, kontakt centra pozivom broja 0800 50 000 ili na bilo kom m:tel prodajnom mjestu širom BiH.

Aktivacioni kod dobićete putem e-mail adrese koju prijavite i putem koje ćete dobijati m:tel račune.

VAŠE PITANJE: Ćao, kako mogu da koristim vašu aplikaciju za plaćanje parkinga?

M:TEL ODGOVOR: Poštovani, uz m:tel aplikaciju m:go više nema potrebe da tražite naplatni automat niti da šaljete SMS poruku.

 

M:go pruža jasan pregled gradova i odgovarajućih tarifa za parking zone. Dovoljno je da jednom unesete registraciju Vašeg automobila.

 

Parking možete platiti kada ste u Banjaluci, Bijeljini, Brčkom, Brodu, Čelincu, Derventi, Doboju, Gradišci, Kotor Varošu, Kozarskoj Dubici, Laktašima, Mrkonjić Gradu, Prijedoru, Šamcu, Srpcu, Srebreniku, Tesliću ili Trebinju.

 

Moderna m:go aplikacija pružiće vam još mnogo toga, a besplatno je preuzmite na Google Play Store-uApp Store-u ili Huawei AppGallery.

 

Više informacija o m:go aplikaciji i svim opcijama, pročitajte na našoj stranici.

 

 

 

VAŠE PITANJE: Pozdrav, da li mogu aktivirati usluge, a da ne dolazim fizički do vaše poslovnice?

 

M:TEL ODGOVOR: Poštovana, prava adresa za Vas je Moj m:tel.

 

Ukoliko nemate nalog, registrujte se ovdje i u svakom trenutku moći ćete da zavirite u Vašu mjesečnu potrošnju, trenutno stanje dopune, kupite tarifnu opciju, uključite ili isključite dodatnu uslugu, ubrzate svoju internet konekciju, aktivirate dodatne TV pakete, prijavite se za elektronsku dostavu računa ili podnesete sve potrebne zahtjeve putem samo par klikova.

 

Registracija je jednostavna – potrebno je samo da unesete broj mobilnog ili podatake sa Vašeg m:tel računa.

 

Za više informacija pozovite 0800 50 000 ili posjetite mtel.ba.

 

 

 

VAŠE PITANJE: Pozdrav, zanima me kako mogu aktivirati uslugu kućnog majstora?

 

M:TEL ODGOVOR: Poštovana, ukoliko ste korisnik m:tel Pretplata tarifa, uslugu Cofus asistencije možete aktivirati veoma jednostavno.

 

Potrebno je da dođete u Vama najbližu m:tel poslovnicu i da, prilikom potpisivanja ugovora ili reugovora na period od 24 mjeseca, za Vaš Pretplata tarifni model, podnesete zahtjev za uslugu “Vaš kućni majstor”.

 

Za korisnike Pretplata Top, Pretplata Max i Premium tarife ova usluga je uključena u cijenu pretplate, a za ostale Pretplata tarife iznosi 3 KM mjesečno, sa uračunatim PDV-om.

 

Cofus usluge kućne asistencije možete iskoristiti više puta u periodu 12 mjeseci od potpisivanja ugovora, do predviđenog iznosa do 300 KM za izvršene usluge. Takođe, prilikom svake intervencije imate pravo na potrošni materijal do 30 KM.

 

Više informacija o aktivaciji usluge možete saznajte ovdje ili besplatnim pozivom na 0800 50 000.