Written by

Počela je treća Forward konferencija

m:tel info, m:vijesti| Views: 359

Kompanija m:tel generalni pokrovitelj treću godinu za redom

 

U Banjaluci je počela dvodnevna Forward digitalna konferencija. Konferenciju organizuju Ministarstvo za naučnotehnološki razvoj, visoko obrazovanje i informaciono društvo Republike Srpske i Inovacioni centar Banja Luka, održava se u prostorijama Muzeja savremene umjetnosti Republike Srpske i trajaće dva dana, tačnije 09. i 10. decembra 2021. godine. Kompanija m:tel kao jedan od tehnoloških lidera i jedan od pokretača digitalne transformacije u Bosni i Hercegovini je treću godinu za redom generalni sponzor ove značajne digitalne konferencije.

Prvi dan konferencije stavlja u fokus regionalnu perspektivu digitalne ekonomije prvenstveno zbog njenog uticaja na razvoj privrede čime postaje prilika za jačanje konkurentnosti. Drugog dana konferencije diskutovaće se o tome kako finansirati projekte i kompanije koje razvijaju nove proizvode i procese, te o digitalnim ugovorima i modernim načinima poslovanja u privatnom i javnom sektoru.

U panelu pod nazivom “Zašto svakoj kompaniji treba digitalni način razmišljanja” učestvovao je Milan Aleksijević, izvršni direktor za tehniku u kompaniji m:tel.

“m:tel posluje u okviru Telekom Srbija grupe, a mi smo u grupi u proces digitalizacije ušli prije 25 godina zato što je to naša industrija. Tada smo mogli da biramo da li da uđemo u digitalizaciju ili ne, i zato što smo u to vreme doneli odluku da treba da uđemo u taj proces, sada smo izrasli u kompaniju koja može da odgovori na sve izazove na tržištu. Danas se više ne postavlja to pitanje, digitalizacija je neminovnost i nešto što se dešava i što će se desiti. Mi sada u m:tel-u na osnovu našeg iskustva i perspektive pravimo proizvode koji će pomoći drugim kompanijama da pređu taj isti put koji smo mi već prešli. Pravimo proizvode koji mogu da pomognu našim korisnicima, kao i društvu u kom svi mi živimo i radimo”, izjavio je Milan Aleksijević, izvršni direktor za tehniku u kompaniji m:tel, tokom trajanja panela.

Na kraju je zaključeno kako proces digitalizacije treba da pomogne ljudima da žive kvalitetnije, odnosno da imaju konkretnu korist od digitalizacije, a u preduzećima digitalizacija optimizuje radne procese, povećava produktivnost radnika i profit.