Podrška za Variable Refresh Rate stiže na Sony PS5

Već dugo se od kompanije Sony očekuje da riješi softverske probleme i da uvede podršku za Variable Refresh Rate, ili VRR, na svoju najnoviju konzolu.

I izgleda da su igrači to i dočekali, jer prema navodima na samom PlayStation blogu, korisnici mogu da očekuju da će njihove konzole dobiti VRR funkcionalnost u nekom trenutku tokom ove nedelje.

Ova tehnologija omogućava glatki prikaz slike bez artefaktikacije tokom gejminga, što će moći da dožive i oni koji imaju televizore ili monitore sa HDMI 2.1 ulazom. To znači da tokom igranja više neće biti „cijepanje“ slike na ekranu i problema sa dinamikom kadra. Uz to, VRR bi trebalo i da dodatno smanji input lag koji se javlja prilikom korišćenja gejmpeda sa bežičnom konekcijom, što je još jedna dobrodošla promjena.

Ono što neće do kraja zadovoljiti korisnike jeste da se podrška za VRR neće pojaviti u svim video igrama dostupnim na PlayStation 5 konzoli, već za početak u njih 15, poput Astro’s Playroom, Call of Duty, , Deathloop, Destiny 2, Resident Evil Village, DIRT 5, Godfall

Među njima je i Marvel’s Spider-Man, koju uz DS Wireless Controller i popularnu „peticu“ možete pronaći u ponudi m:tel kompanije.

To je, naravno, početak i za očekivati je da će kako vrijeme bude odmicalo sve više igrica dobiti podršku. Zapravo, i ako korisnici upale VRR i u onim video igrama koje ga u ovom trenutku u potpunosti ne podržavaju, što može dovesti do poboljšanog vizuelnog prikaza, naravno u zavisnosti od toga koji televizor koristite.