Written by

Pregled starih postova na Facebook-u putem ključnih riječi

m:ovo m:ono| Views: 547

pretraga facebook postova

Facebook testira novu verziju svog pretraživača koji dozvoljava korisnicima da pregledaju stare postove svojih prijatelja na ovoj socijalno mreži. Ovaj novi pretraživač, koji se zove “Graph Search”, trenutno se testira na mobilnim uređajima. Promjena koja je trenutno vidljiva samo malom broju korisnika omogućava pronalaženje starih postova Facebook prijatelja putem ukucavanja odgovarajućih ključnih riječi u polju za pretraživanje.

Ova funkcija je prije godinu dana uvedena za pojedine desktop korisnike, ali tada nije podržavala mobilne uređaje. Desktop verzija je bila ograničena na maleni broj korisnika što čini testiranje mobilne verzije još značajnijim.

Kada je prošlog septembra Facebook isprobao “Graph search” uradio je to na jednom malenom dijelu korisnika u Americi. “Graph search” im je tada omogućio da umjesto standardnih imena ljudi, mjesta i interesovanja u polju za pretraživanje pomoću ključnih riječi potraže starije postove, slike i komentare svojih Facebook prijatelja. Na ovaj način omogućeno im je da pronađu ono što je neko od njihovih prijatelja u bilo kojem trenutku napisao o nekoj popularnoj televizijskoj seriji, događaju, trendu i drugim temama.

Sa ovim povećanim mogućnostima činilo se da počinje nova era popularne socijalne mreže. One znače da nikakav sadržaj koji ste postavili na Facebook-u nikada nije stvarno otišao u zaborav, već da se može lako pronaći jednostavnim ukucavanjem ključnih riječi. Ipak, mjesecima nakon predstavljanja nove opcije ona nije našla svoj put do svih korisnika Facebooka, kako u ostatku Amerike tako i šire.

Projekt još uvijek nije zaživio i iz Facebooka još uvijek nema informacija kada bi se ova opcija mogla proširiti i na ostale korisnike. Ipak, činjenica da se opcija testira na mobilnim uređajima govori mnogo o ozbiljnim planovima Facebooka da uskoro pređu u narednu fazu projekta.

Da li je ova opcija dobra ili loša stvar, pokazaće vrijeme. Svaki korisnik će to morati sam procijeniti, sa obzirom da mnogima vjerovatno neće biti drago što će se neke stvari koje su davno objavljivali i za koje bi možda željeli da budu davno zaboravljene, moći pronaći u bilo kojem trenutku na Facebook-u.