Snap kupuje kompaniju kako bi AR kupovina postala stvarnost

Snap je kupio Vertebrae, kompaniju koja omogućava robnim markama stvaranje 3D verzija njihovih artikala te bolje iskustvo kupovine. 

Vertebrae-v tim od 50 ljudi razvijaće platformu za klijente. Ideja je da kompanija prenese vizuelne i druge podatke o artiklu i napravi 3D verziju. To bi kupcima omogućilo da pristupite i potencijalno kupe direktno sa Snapchat-a.

Snap je svoju tehnologiju proširene realnosti prvi put upotrijebio za efekte, a sada sve više rado ma AR kao potencijalnom načinu kupovine.

Rani testovi AR iskustva s kupovinom, poput nedavne saradnje sa brendom Gucci, omogućili su da kupci virtuelno isprobaju patike ograničenog izdanja. Pokazalo se da je vjerovatnije da će ljudi nešto kupiti nakon što dožive 3D iskustvo.

Za robne marke kompanija postavlja sistem samoposluživanja za jednostavno učitavanje i upravljanje AR verzijama. Korisnici Snapchat-a moći će skenirati gotovo sve u stvarnom svijetu i pretvoriti ga u virtuelni objekt. To znači da će moći promijeniti veličinu, upravljati te kupiti bez napuštanja aplikacije. 

Ukoliko ova stavka zaživi, Snap će postati idealna platforma za promovisanje proizvoda određenih kompanija.