Tidal

Written by

Šta je Tidal o kojem bruji muzički svijet?

m:ovo m:ono| Views: 522

Tidal

Ako pratite svoje omiljene muzičare na Twitter-u ili Facebook-u, vjerojatno ste primijetili da su se mnogima od njih profili pojavili u plavoj boji. Na ovaj način muzičari su odlučili podržati Jay Z-ja, koji stoji iza muzičkog servisa Tidal, te pomoću njega pokušava ući na tržište na kojem želi biti konkurencija servisima kao što je Spotify.

Tidal je prvobitno pokrenula norveška kompanija Aspiro, koju je Jay Z kupio za 56 miliona dolara, a kako su navedeno u službenoj objavi, plaća se 10 i 20 dolara mjesečno. Zauzvrat nećete imati reklame, a dok jeftinija verzija nudi zvuk standardnog kvaliteta, u skupljoj će zvuk biti dosta kvalitetniji zvuk.

Korisnicima će, za početak, na raspolaganju biti više od 25 miliona pjesama i 75.000 spotova, a tu će biti i posebno kreirani tekstovi muzičkih novinara i stručnjaka iz muzičke industrije. Uz mobilnu verziju, Tidal će se moći koristiti i na računarima.

Muzičari koji stoje iza Tidal-a, kažu da im je cilj vratiti vrijednosti muzike, ali i zaštititi održivost industrije, međutim njegova visoka cijena bila je dovoljan razlog za niz online kritika. Među onima koji su potpisali proglas muzičara iz Tidala su Kanye West, Madonna, Beyonce, Jack White, Rihanna, Usher, Daft Punk…

Tidal 2

Upravo ova imena trebala bi biti mamac koji će privući korisnike na novi i ne baš jeftini servis. Pitanje je, naravno, i kako će se njihova podrška odraziti na ugovore koje imaju sa svojim diskografskim kućama, koje takođe imaju ugovore koje moraju poštovati. Dalje, pitanje je i šta će biti sa velikom većinom muzičara koji uopšte nisu dio ove priče.

I dok neki već ismijavaju Spotify, tek treba vidjeti kako će tržište reagovati na još jedan muzički servis.