TikTok dijeli „kolač“ s kreatorima

Najuspješniji kreatori sadržaja na TikTok-u uskoro će biti bogato novčano nagrađeni. 

To će im kompanija omogućiti pomoću programa TikTok Pulse. Naime, najboljih 4% videa na toj društvenoj mreži dobijaće reklame koje će kompanija, naravno, naplaćivati, a polovina sredstava završiće u rukama kreatora tih sadržaja.

Iz kompanije poručuju da će sadržaj biti pregledan prije nego se uz njega stavi oglas, kako bi oglašivači bili zadovoljni objavom uz koju se promovišu. Ističu da vlasnici brendova koji se oglašavaju moraju biti sigurni da njihov proizvod neće biti povezan sa sadržajem koji bi mu na neki način mogao naškoditi.

Da pojasnimo, kreatori sa najmanje 100.000 pratilaca dobijaće dio zarade kada klipovi koje objave zahvaljujući popularnosti uđu u pomenuti program. TikTok će im davati 50 odsto prihoda od reklama, slično kao što YouTube svojim kreatorima daje 55 odsto zarade stečene na taj način.

TikTok Pulse biće pokrenut narednog mjeseca u SAD, dok će korisnici TikTok-a koji žive van SAD tu mogućnost dobiti na jesen. Iako Creator Fund na TikTok-u već isplaćuje kreatore najpopularnijih klipova, ovoga puta ti iznosi trebali bi biti mnogo veći.

Kako prenosi The Verge, kreatori koji su već nešto naplatili preko Creator Fund-a izjavljivali su da prihodi nisu veliki, a često ni redovni. Nadaju se da će TikTok Pulse biti bolji i za njih povoljniji.