Zašto kompanije tvituju opise poslova u jednoj riječi?

Ako ste ovih dana vidjeli tvitove korporativnih naloga koji sadrže samo jednu riječ i zapitali se o čemu se radi – nije u pitanju greška.

Ipak, greška je pokrenula trend. Administrator Twitter naloga američke željezničke kompanije Amtrac greškom je tvituno riječ “vozovi” (trains) bez ikakvih detalja i objašnjenja. Prva rekacija korisnika Twitter-a bila je šala i ruganje zbog očigledne nepažnje.

Međutim, ljudi u korporativnom marketingu nikada se ne libe da ugrabe priliku da promovišu svoje brendove, posebno kada je način da to urade i lak i besplatan. Svi preduslovi za viralni trend su bili tu.

Američki National Public Radio odgovorio je uskoro tvitom: radio.

Uskoro su se svi uključili u žurku.

Do kraja dana proces je zaokružen kada je australijska kompanija Sydney Trains, takođe, tvitnula “trains” kao posvetu začetniku trenda.

Za Twitter su karakteristični ovakvi, naizgled banalni trendovi. Ipak, ovaj koji je započeo greškom možda se ne bi dogodio da je Twitter ranije omogućio svoju opciju editovanja tvitova, koja uskoro treba da zaživi.

Prije par nedjelja najavljeno je da ćemo pomoću jednog klika u meniju moći mijenjati tvitove koji su već postavljeni. Dugme za uređivanje tvitova je opisano kao Twitter-ova „najtraženija funkcija do sada“.

“Uređeni tvitovi će se pojaviti sa ikonom, vremenskom oznakom i oznakom tako da čitaocima bude jasno da je originalni tvit izmijenjen”, navodi kompanija na blogu. Kada kliknete moći ćete vidjeti istoriju uređivanja tvita, koja uključuje prethodne verzije – hronološki put od greške to ispravnog tvita. Opciju će probno prvi testirati pretplatnici Twitter Blue-a – oni kojima se platforma toliko sviđa da žele da je plate.